Sunday, October 16

ke-hidup-an

ok, sebenarnya dah lame tak update blog nie. byk bende nk cerita, tapi malasnya nk menaip. haha, cume ade satu bende yang excited nk cite satu bende nie. ok, aku dh tukar keje baru. untuk pengetahuan korg aku dapat customer service executive Tabung Haji. alhamdulillah kan, aku terima semua tomahan dan cacian semua org. (ade ke) tp buat masa nie hanya puji2 an dan kata2 peransang yg aku dgr. setakat bahan ala kadar uh biase lah. tu semua adat resam dalam berkawan. aku kadang2 time keje jadi muslimah sejati. entah bile nk jd wanita sejati sepenuhnya pun aku tatau ag. sekarang aku fokus kt keje. insyallah lau ade rezeki di antara aku yg training nie akan diserapkan terus ke lembaga tabung haji terus. harap2 insan yg lemah seperti aku nie dapat. bak kata kawan2, jalan hidayah uh aku dh ade. tp still melencong. ya allah, apa lah nk jadi kt aku nie kan. tp doa dorg sentiasa aku hargai dan hormati. yg penting semua org menyukai akan perubahan imej dan style aku ke tempat keje. walau pun aku tau dorg tak bape nk ikhlas memuji. tp ade aku kisah. ini dyla ok. hahaha. tade perkataan, tacing, sakit hati, merajuk, marah, lemah semangat, dendam. tu semua tak ade dalam kamus hidup aku. sbb aku nie seorang yg chill. berpikiran terbuka. apa je yg dorg cakap aku terima punye. tade hal lah! hahahaha. ok aku dh penat. lain kali je aku update ag. bye semua.

0 comments:

Post a Comment