Thursday, September 29

asam garam

ini lah dinamakan semak! aku tak tau lah nk cakap mcm mane. tapi aku rimas, disamping berada dalam keadaan tersepit. ke kiri salah ke kanan salah. dorg yg bermasaalah, tp aku yg dapat masalah. terpaksa dengar cerita dorg pada masa yg sama, aku mmg tak pnd nk sampaikan cerita tu balik. so aku diam. tp tau tak yg penat aku. tepaksa dgr celoteh korg. adeyh, aku byk bende lain lagi aku nk pikirkan. tolong lah jangan semakkan keadaan otak aku yg tak upgrade lgi RAM ni. jangan sampai aku hilang sabar. semua aku tinggalkan nt. hehehe. aku bukan ape, aku sayang semua org. tp orang pun kena paham aku. jangan asyik tekan aku je ye. chill lah, ape pun nk dikejar kt dunia nie. biar lah org anggap kita jahat, tp baik di sisi Allah. doa je supaya semua org mendapat hidayah drp-Nya. tak salah doakan sesama insan. 

last raya nie sempat lagi nk ucapkan selamat hari raya. maaf zahir dan batin. kalau ade tesalah cakap. terkasar bahasa, harap di ampunkan. kata org last2 raya nie lg berkat if nk bg duit kt budak2. hahahaha. tade lah, main2 je. apa2 pun, stay tune!!

0 comments:

Post a Comment