Monday, September 19

dunia pancaroba

penah tak korg terfikir yg dunia nie penuh dengan kepura-puraan. semuanya palsu. samada org yg menjadi plantun diatas muka bumi nie. semua mempunyai skrip dan jalan cerita tersendiri. kita semua bagaikan pelakon di atas pentas (muka bumi). aku bersyukur sbb dianugerahkan ibu dan bapa yg sporting dan sgt mengambil berat tentang anak2nya. malah mereka menyokong segala keputusan yg aku lakukan. disamping itu mereka menasihatkan kalau2 tak sedap mata memandang. alhamdulillah, tuhan. aku byk belajar dr kehidupan yg penuh pancaroba, onak dan duri. berbagai jenis manusia yg aku jumpa. pelbagai jenis kerenah yg aku temui. pelbagai jenis ragam yg aku hadapi. pelbagai jenis manusia yg ade di muka bumi nie rupanya. hehe. tp ape yg penting. aku syukur punya ibu dan bapa, family dan kawan2 yg memahami keadaan aku sekarang nie. alhamdulillah dan terima kasih tuhan. masih berikan org yg baik2 sekeliling aku.
  amin

0 comments:

Post a Comment