Monday, September 19

tentang ke-comel-an

haha, lawak budak-budak zaman sekarang nie.
ye aku tahu ko mmg comel. tapi jgn lah beriya2 dok ckp ko comel 24/7 kt aku.
motif ko ape lah dow.
aku tau aku mmg tak comel, aku tau ko mmg comel. tp tak payah cakap berulang kali.
kadang2 tetibe on9 terus 'aku comel, ko ape ade?'
agak biadaplah awak nie, sy suke awak sbb awak comel.
tapi bile perangai awak mcm nie, buat sy muaklah awak.
rasa nk muntah pun kadang ade jugak.
bukan sy jeles, tidak sama sekali.
tapi awak kena sedar yg comel awak tu boleh membawa kesyurga ke. 
kalau boleh, sy mesti menangis dan berusaha utk menjadi comel mcm awak.
confirm2 dpt masuk syurga.
hahaha, macam nie lah awak. if awak rasa awak comel. tak perlu mention byk kali kt sy lah.
sy paham and semua org mesti tau awak mmg comel. jgn isau.
kepada awak, jgn berkecil hati sbb sy terpakse share cerita lawak nie.
sbb semua org pun mmg nk tau awak mmg tercomel didunia. hahahaha.

0 comments:

Post a Comment