Thursday, April 12

secret

macam mane lah nk tempuh kehidupan kalau murung macam nie. nk ngadu kat sape. betul ke keputusan yang selalu aku buat? kadang-kadang aku dh silap. kadang-kadang nk menyesal tak gune. sebab sendiri yang nak. tapi hati sakit siot. mungkin cepat sangat aku buat keputusan. tak kenal hati budi pun susah jugak rupanya. try take your time. malas nk push sangat.

tapi aku bukan sempurna untuk orang sebaik dia. sakit aku? sedih aku? semua tamo share with him. takut kata bermasalah. hidup perlukan kegembiraan. biar orang disekeliling kita gelak dan suke selalu. hati sendiri sakit pun tape? dunia kadang-kadang penuh dengan serba salah. adil ke manusia biasa menghukumi setiap kesalahan orang lain? dunia penuh pancaroba nie sangat menguji kesabaran aku.

sebaik sahaja aku sedar yang aku bukanlah orang yang suke menyerah, tapi tidak mahu tampil ke depan. sebab takut banyak hati yang terluka. tuhan, hanya kau yang satu tempat aku mengadu. moga satu hari nanti ada yang faham keadaan aku sebenarnya yang aku impikan.

#needyourhelped#

0 comments:

Post a Comment