Tuesday, September 13

super friends.

hidup ini tidak sah tanpa kawan-kawan, tak kiralah macam mane jenis kawan sekali pun. dgn adenya dorg hidup anda akan lebih bewarna-warni seperti pelangi. ada kawan yg boleh buat kita menangis, gelak, sakit hati, dendam, tekanan perasaan, serba salah, iri hati, makan hati, lepak sampai lebam, senang bersama susah lari dan sebaliknya. ha, macam-macam jenis kawan yg terdapat dalam dunia nie. kawan yg paling susah nak dpt adalah kawan sejati. susah dan senang bersama. buruk dan baik kita dorg terima je seadanya. tp silap dtg dari diri sendiri pun ada sbnrnya. nama pun manusia. tp aku bersyukur, parents aku bg aku buat keputusan sendiri. pilih cara hidup dan kawan2 sendiri. tanpa kongkongan dari mereka. so, macam2 jenis orang yg aku dh jumpa. bila diletakkan cermin yg besar, kita boleh lihat gelagat masing2. mesti korg nk gelak kuat2 macam nk bertukar jadi shrek kan. dulu time belajar enjoy tak hingat! skunk dh keje cari duit sendiri, nk mkn pun pikir 40kali. bilelah ismet ulam raja nk wasiatkan hartanya kpd aku. tp walau aku susah member2 ttp support aku. terharu yg teramat sgt bile ada kawan mcm dorg. aku syg semua kawan2 yg aku ade skunk nie. dunia aku sepi tanpa korg!! siyes aku just ade korg je skunk nie. tp bile aku dh ade bf, mls lah nk layan korg, boleh? hahahahaha. sorry aku main2 je ok. aku ttp ngn korg, if aku ade bf pun. korg ttp yg pertama dihati aku. sbb selama nie susah senang aku korg yg tahu. so tak mungkin aku akan lupekan jasa baik korg. forever and ever!! <3 uols so much. 


ini baru sekelumit kuman, ade lagi sebenarnya. tp letih den nk upload. cukuplah ini buat tatapan anda dgn harapan anda semua jeles dengan persahabatan kami. hahahaha motif saje nk sakitkan hati korg. 
sekian terima kasih!

1 comments:

tuand'lah musa said...

kawan terencat setiap masa dan waktu. rindu korg lah weyh! haha.

Post a Comment