Tuesday, September 13

16 April 2010, jam 0523am. AD kol aku pagi2 kenapa ? "Halo, dyla..PARK MENINGGAL"..[senyap, tp aku dgr org nangis]..macam xpercaya jew..boleh di katakan member seperjuangan jugak la, slalu wt dajal sme..meroyan same..malam2 lpk kt karaoke..bulan pose ponteng pose same2..terasa terkilan sebab seminggu sblm arwah pergi aku ade lik kg..dy ajak lepak tp aq malas nk kuar..bile degar berita pemergian arwah, aku rase cm xpercaya..nk nangis xgune..aku mampu sedekah kan al-fatihah kepada arwah...

17 April 2010, jam 0615pm. Achik Spin atau nama sebenarnya, Abdillah Murad Md Shari, 28 tahun telah meninggal dunia dalam sebuah kemalangan di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) berhampiran Perhentian Nilai, PLUS..

Achik yang menumpang kereta sahabatnya menaiki Toyota Estima dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Seremban 2, dikatakan terbabas dan melanggar sign board lebuhraya.

Arwah tercampak dari kereta dan maut ditempat kejadian akibat kecederaan parah hampir diseluruh badan. Nasib menyebelahi kawannya yang sempat merangkak keluar dari kereta sebelum kebakaran bermula.

kereta yg dinaiki acik dan kawannya-toyota estima

terbakar sign board sebelah highway.


Apa2 pun kepada kedua2 arwah iaitu PARK dan Achik...semoga roh dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama golongan org2 yang beriman... rest in peace, park wif achik [al-fatihah]....

0 comments:

Post a Comment