Thursday, September 8

pelik dan ajaib

kadang-kadang apa yang kita rasa benda yang kita buat itu betul, tak semua orang boleh terima..pelbagai pahit dan maung hidup di atas muka bumi ini..banyak benda yang telah aku pelajari..selama aku hidup merantau..susah senang aku tanggung semua sendiri..itu membuatkan aku lebih berdikari..berdiri di atas kaki sendiri..susah nak pahamkan semua orang apa yang kita rasa..tapi itu lah hakikatnya..perasaan suka, gembira, sedih, susah, sakit hati, semua tuhan sahaja yang tau..sejenak terpikir, apa kesudahan hidup aku nanti..dengan tiada apa-apa amalan..nak berbekalkan apa di akhirat nt..ya allah, hanya satu aku pohon..bukakanlah pintu hati aku sebelum terlambat..terimalah taubat aku sebelum aku bertemu ajal..semoga doa aku ini dimakbulkan hendaknya..amin..

0 comments:

Post a Comment