Monday, September 12

happiness

aku mempunyai habit dan tabiat yang malas, tp kadang2 tak semua bende aku malas..time aku rajin, buat kerja semua tak payah di suruh..settle sekelip mata, tapi satu je kelamahan aku nie..buat kerja lembap..aku tiada bf mcm korg boleh luahkan perasaan syg, marah, sedih..share banyak bende..tp aku suke diari..kadang2 kalau aku rajin aku buatlah, kalau aku pemalas aku biarkan je smp berbulan2..ape yg penting setiap perasaan cinta, syg, marah, suke, duka, sedih semua akan aku tulis di diari aku..sbnrnya nk diikutkan aku byk diari..tp aku dh bg dua pada ex-bf, 1st love aku (Mohd Zaidi A.Hamid) sekarang aku tinggal satu je pd tangan aku..

this is my happiness, hope every happen i do i can happy.
my day so beautiful when i see and wrote in my happiness.
thank my diaries!  
(: and <3

1 comments:

tuand'lah musa said...

great!

Post a Comment