Friday, February 22

Alhamdulillah

Setelah sekian lama aku tak meng update blog ni, baru sekarang ade kesempatan sedikit untuk berblogger, hasil karya suka-suka sebenarnya.

Banyak sebenarnya yang dh berubah dalam hidup aku. First the most important thing aku sudah pn 'BERTUNANG' congrate untuk diri sendiri. If aku nak ceritakan dari mula mmg agak lama, tapi bermula dari tarikh 5 august 2012 aku telah dilamar seorang jejaka (mestilah tunang aku skrg ni) hahahaha.

9 February 2013, aku telah bertunang dengan musa. Alhamdulillah, doakan kami akan ke jinjang pelamin dan mengharungi alam berumah tangga kelak, kekal hingga ke akhir hayat. Sesuatu yg besar berlaku dalam life aku sebenanrnya, mmg sukar di percayai namun ini lah hakikatnya. Takdir menentukan segala-galanya. Aku hargai hubungan ni, orang yg selama ni tak pernah terfikir pn dalam fikiran, mimpi tetiba di anugerahkan tuhan. Mungkin ini lah yang dinamakan jodoh pertemuan, ajal dan maut di tangan tuhan. Aku bersyukur dan redha dgn ketentuan ini.

Musa Samad with Dyla
 
Happy bersama org tersayang ada di sekeliling kita, sekarang pn aku dh bekerja di johor ni jugak. Dekat with my family, dan tunang. So, tak payah risau lagi. Hahahahaha, mybe sampai sini dulu. Sambung next time pulak.

0 comments:

Post a Comment